Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2009 08:22 - прошката...
Автор: pollyatanasova Категория: Забавление   
Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
0



image



Замисляли ли сте се какво е даването и искането на прошка?Какво е извинението?Дали прощавайки ние забравяме нечия грешка или след време натякваме за нея...въпреки,че сме простили?
Защо искаме прошка?Дали защото наистина осъзнаваме,че сме наранили някого неволно или просто целим временно примирение с някой?
Смятате ли,че е унижение искането на прошка и израза"Съжелявам,но сгреших"?
Променя ли ни дадена прошка или продължаваме да сме все същите?
Учим ли се от грешките си?Лесно ли давате и искате прошка?Познато ли ви е изобщо чувството за вина или се смятате за безгрешни?
Какво бихте и не бихте простили?
За мен мога да кажа,че прошка искам само,ако аз самата съм преценила,че с дадена постъпка съм наранила човек на когото държа.Не смятам извинението за срамно,напротив-все пак е човешко да се греши,стига да не ни става навик.
Аз съм от хората,които прощават....но не забравят особенно болезнената нечия постъпка.А това дали наистина е прошка???
Имам случаи в,които прощавам и забравям,не за самата постъпка,а за съществуването на човека,който ме е наранил.
Не са ми приятни хората,които за щяло и нещяло все се извиняват.
Не прощавам предателството и лъжата.Това са постъпки,които според мен убиват всякакъв вид отношения.
Не обичам да ми се извиняват по телефона,на имейл или чрез смс...мисля,че това се прави очи в очи.
Голямо значение има и самият начин по който искаме прошка...думите,жестовете.При едно реално извинение може да се прецени дали човека съжелява наистина и дали мисли това,което казва.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pollyatanasova
Категория: Забавление
Прочетен: 103421
Постинги: 12
Коментари: 54
Гласове: 93
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031