Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 09:53 - Бъдещето на България....или нейния позор
Автор: pollyatanasova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 621 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2009 17:59


От вчера съм се зачела тук в един блог за това колко труден е Вазов за учениците и как не разбираем е за тях.По този повод се замислих по-сериозно за това какво е подрастващото поколение в България и дали то заслужава историята си.Наблюдавам как децата чатят в скайпа на маймуница и така прикриват неграмотността си,как замениха четенето на книжки с онлайн игрички.как зимата няма даца с шейни на снега,защото са пред"Компа"
Вярно е,че се е променил речника и обичаите през годините,но ми се иска българските деца да знаят историческите факти за нея.Дъщеря ми е на 5г и ако зависи от нея ще си оцветява картинки в детските сайтове,защото там не излиза от очертанията,но аз не искам това за детето си.Искам да може да пише грамотно с химикалка и лист,преди да започне да чати,искам-и тя знае,че на 02.06 в 12.00 се стои прав,за да се изкаже уважение към един чичко Ботев и другите загинали за това,че ние да живеем по-добре.Няма да й обяснявам,както беше писано преди някъде,че Кочо Честименски е психясал и е изклал семейството си в онази черква,а ще й прочета защо го е направил.
Искам да знае химнът на България,а не да предпочита чалгата от вида"Искам го-стискам го"
Преди време една учителка в училище ми беше споменала за модерното сред учениците неподчинение към родителите.Разрових се в нета и попаднах на "емовците"
image
image
изчетох цялата статия и останах,като попарена.Не са ми чужди нито хипи движенията,нито метъла,нито бийтълсите,но това направо ме потресе.
Та как очакваме от групата деца повлияни от този стил,вечно депресирани и изолирали се от реалния свят да разберат Вазов,Ботев или когото и да е???
"По своята природа емо представителите са изключително чувствителни натури. Психолозите ги определят като интроверти, нямащи желание да контактуват с обкръжаващия ги свят. Затова и те намират поле за изява в поезията. Стиховете, които творят, са мрачни, потискащи, депресивни и навявят чувство за тъга и носталгия. В това отношение те до голяма степен си приличат с готиците. Животът и болката са основни теми в поезията на младите творци. Специалистите съветват родителите да обръщат повече внимание на своя субкултурен човек вкъщи,
защото именно този начин на живот на младите води до неща, за които ще стане дума малко по-надолу в текста и които са непоправими. "
Щом води до самоубийство за мен това си е вид секта и ме притеснява това,че в самото училище се разпростира на воля
"Емо субкултурата нашумя много в последните години с негативните събития, които разтърсиха родители и общественост. Оказва се, че ценностите и вярванията, които емо културата проповядва са изключително опасни най-вече за здравето и за живота на младите. Тук обаче не става дума за алкохол и цигари, а за нещо много по-опасно и страшно, наречено самоубийство. Емо общностите решават своите проблеми като се самоубиват ритуално. "
ето и самата статия:
http://www.fashion-lifestyle.net/subculture_broi11
Пределно ясно ми е,че родителите играят голяма роля във възпитанието и развитието на детето,но ние не можем да сме постоянно до тях.
Аз лично залагам на това,че се държа приятелски с децата ми,не искам да имат страх от мен,а по-скоро да ме приемат,като приятел и да споделят.така по-лесно ще хвана евентуално залитане в подобна посока.
Знам,че в България има прекрасни деца,има талантливи деца има деца гордост за родителите си.Има и им се радвам и прекланям пред родителите,че са възпитали така децата си,но има и такива
http://www.youtube.com/watch?v=VQcH3T-ggzE
и такива,като на клипчето,които са не ученици,а стадо свине заслужаващи да изгният в някое ТВУ  и да се гаврят с тях всеки ден(и то по няколко пъти на ден)
Нека не изпускаме децата си,нека ги възпитаме така,че да са достойно бъдеще на тази държава,защото ако ги оставим улицата да ги възпитава,то утре агресията не забравяйте,че може и срещу родители и семейство да се обърне.
От нас зависи детето да има ценностна система и уважение към хората.Нека не забравяме,че всяко бебе е глина дадена в ръцете на родителите и от тях зависи,какъв ще е крайния резултат.Не можем да очакваме учителите да свършат нашата работа.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pollyatanasova
Категория: Забавление
Прочетен: 103420
Постинги: 12
Коментари: 54
Гласове: 93
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031